הקודם
פניות הציבור
קלריטי חרטה על דגלה לפעול בהוגנות ובמקצועיות ולטפל בלקוחות שלה בכבוד ובאכפתיות.
אם הרגשת אחרת ואינך מרוצה מהמענה או השירות שקיבלת, מחלקת פניות הציבור של קלריטי עומדת לשירותך.
אנא שלח את פרטיך ואת מהות פנייתך באחד מאמצעי התקשורת הבאים:
כתובת דואר אלקטרוני: pniyot@clarity.co.il
טלפון: 03-7188104 בשעות הפעילות: ימים א'-ה', בין השעות 9:00-17:00 למעט ערבי חג, חג וחול המועד.
פקס: 03-6094247
כתובת למשלוח דואר: מנורת המאור 2 תל אביב, 6744830
פנייתך תיבדק על ידנו מול הגורמים המקצועיים הרלוונטיים.
לשירותך תמיד,
עידית ליפשס כהן, משנה למנכ"ל
ממונה על פניות הציבור.
* בפניות שאינן תלונות ניתן לפנות למוקדי השירות או בטופס "צור קשר"
הבא
שיתופי הפעולה שלנו - הרווח שלכם
אנחנו עובדים עם הגופים המובילים במשק,על מנת שתוכלו לדווח ביעילות ובפשטות.השירות שלנו
תמיד נעשה את המירב עבורכם ונוודא שאתם מקבלים בדיוק את מה שמגיע לכם
-
בקרה על חישוב הפרשות ועל חוקה פנסיונית בכל דיווח
-
בקרה על רישום זכויות וקליטת כספים בגופים הפנסיונים
-
בדיקת גובה הכיסוי הביטוחי והשכר המבוטח