הקודם
מוקד עובדים
בעידן חוזר ממשק מעסיקים, בו המעסיק הוא האחראי הבלעדי לביצוע התשלומים הפנסיוניים עבור עובדיו ולביצוע דיווחים בגין הפקדות אלו, ובמציאות בה העובדים נדרשים לבחור את המוצר הפנסיוני ואת המשווק ללא תלות במעסיק, העובדים מוצאים את עצמם "מעורבים" יותר בתהליכים אלו ונחשפים אליהם יותר ולעיתים אף מקבלים מכתבים מהגופים הפנסיונים.
כתוצאה מכך מתרבות הפניות למחלקות החשבות ומשאבי האנוש של החברה. על מנת לאפשר למעסיק "שקט תעשייתי" ולחסוך ממנו פניות אלו, קלריטי מעמידה לרשות עובדי המעסיק מוקד לשאלות בנושא תקינות קליטת ההפקדות השוטפות בתיק הפנסיוני שלהם ולטיפול במכתבי פיגור והודעות של גופים פנסיונים. באופן זה העובד מקבל שירות אמין ומקצועי והפניות לגופים הפנימיים אצל המעסיק מתמעטות, עד כדי נעלמות.
הבא
שיתופי הפעולה שלנו - הרווח שלכם
אנחנו עובדים עם הגופים המובילים במשק,על מנת שתוכלו לדווח ביעילות ובפשטות.השירות שלנו
תמיד נעשה את המירב עבורכם ונוודא שאתם מקבלים בדיוק את מה שמגיע לכם
-
בקרה על חישוב הפרשות ועל חוקה פנסיונית בכל דיווח
-
בקרה על רישום זכויות וקליטת כספים בגופים הפנסיונים
-
בדיקת גובה הכיסוי הביטוחי והשכר המבוטח